DİYET

Bir Aylık Diyet Listesi

Bir Aylık Diyet Listesi

Fazla kilo sorunu olan herkesin umutla sarıldığı, hızlı kilo verdirdiği söylenen bir aylık diyet listesi formülleri başta kadınlar olmak üzere herkesin ilgi duyduğu yazılardır.

Fakat hızlı zayıflama formüllerini uygulamaya karar verdiğinizde ve bir aylık diyet listesi planladığınızda doktor kontrolünden geçilmesi de öğütlenenler arasındadır. Çünkü bu hızlı kilo verdiren listeler aynı zamanda şok diyetler içine girer ve düzgün çalışan metabolizma ister. Sonuçta sağlığınız söz konusudur.

Naturbes-Omega

Naturbes Omega İçinde Omega 3-5-6-7-9 ve 11 (Cod Liver Oil) Bulunmaktadır. Naturbes Omega Sadece Eczanelerde Satılır.

Konu hakkında bir beslenme uzmanından da yardım alabilirsiniz. Beslenme uzmanlarının da bu konuda size söyleyeceği ilk şey aç kalarak zayıflamanın mümkün olmadığıdır. Aksine, aç kaldığını anlayan vücut kendini korumak için yağ depolamaya başlar. Ayrıca sürekli halsizlik çekersiniz, yaşam ritminiz bozulur. Bilir bilmez yapılan şok diyetler sonucu zayıflayamamanın nedeni budur.

Bir Ayda 10 Kilo Verdiren Diyet

Ayda on kilo zayıflama bütün kilolu insanların hayalidir. Herhangi bir sağlık sorunu olanların ve şeker hastalarının bir ayda 10 kilo verdiren diyet programından tamamen uzak durması gerekir. Bir kez daha doktor kontrolü gerektiğini hatırlattıktan sonra listeyi verebiliriz.

Protelan Reklam

Protelan Kalorisi Kısıtlanmış Öğün Yerini Alan Gıda - Zayıflama Ürünü

Bu programda da özellikle kahvaltıları asla atlamayın. Bir dilim yağsız beyaz peynir, bir dilim kepek ekmeği, bir domates, bir salatalık ve bir bardak şekersiz çay sabah öğününü oluşturuyor. Öğlen küçük bir kase salata, bir dilim ekmek ve en fazla bir tatlı kaşığı kadar et, balık veya tavuk var. Akşam yemeğiniz ise yağsız salata, bir kase yoğurt ve bir porsiyon yağsız tavuk göğsünden oluşuyor. (Bunu haftalık değişikler yaparak et veya balık ile değiştirebilirsiniz.) Salataları ihmal etmeyin, sebze ihtiyacını karşılayacaktır.

Bu diyeti uygulamayı başaranlar amaca ulaşılabildiğini söylüyorlar. Bol su içmeyi ihmal etmeyin.

Bir Ayda 15 Kilo Verdiren Diyet

Şok diyetlerin zirvesi bir ayda 15 kilo verdiren diyet programıdır. Asla kendi bildiğinize uygulamayın. İsveç diyeti, bir ayda 15 kilo verdiren içecek, 21 günde göbek eriten diyet, fazla kilolarımı bir ayda nasıl verdim, zayıflarken beyninize hükmedin türü yazılara da bu arada rastlayacaksınız. Lütfen mucize beklemeyin. Hiçbir diyet programı sihirli değnek değildir.

Sağlıklı beslenme programlarından tanıdığınız isimler 15 kilo verilmesi için genel anlamda tavsiyelerde bulunuyorlar. Çok azalan besin miktarını günde dört beş parçaya ayırmak, bol su içmek, hazır meyve suyu, kolalı meşrubatlar ve enerji içeceklerinden uzak durmak listenin olmazsa olmazı. Günde 60 gram protein alımı da şart. Beyaz etten bu ihtiyaç karşılanacak. Et yerine bir dilim beyaz peynir yerseniz de aynı miktarı almış oluyorsunuz. Bir günü üç yumurta ve üç haşlama patatesle, başka günü 250 gram yoğurt ve 100 gram süzme peynir ile geçirmek, üçüncü gün sadece maden suyu içip yarım kilo elma yemek gibi kurallara dayanan bir beslenme uygulayacaksınız. Çok acıktığınızda bir portakal, bir havuç, dört beş yaprak marul, gene dört beş parça brokoli (haşlamanıza bile gerek yok )türü gıdalarla takviye almak ve sabahları uyanınca bir bardak ılık limonlu su içmek bu diyetin kuralları arasında. Kışları meyve yerine kuru meyve yenebilir.

Bu listeler zor programlardır ve sadece örnek verme amaçlıdır. Beslenme uzmanına danışmadan şok diyet yapmaya kalkmayın.

Bir Ayda 5 Kilo Verdiren Diyet

Ve işte sağlıklı, mantıklı, insanı zorlamayan, sağlığından etmeyen diyet programı bu ve benzerleridir. Bir ayda beş kilo verdiren diyet listeleri bütün beslenme uzmanlarının onayını alacak listelerdir, çünkü yavaş yavaş kilo verilmektedir ve yavaş verilen kiloların da geri alınma ihtimali azdır. Ayda beş veya altı kiloluk bir yağ kaybı haftada bir buçuk kiloluk bir zayıflama demektir ki bu da gayet makul, yapılabilecek bir durumdur. Vücut zorlanmaz, siz bitkin düşmezsiniz, zayıflama listenize ek olarak düzenli yürüyüş ve egzersiz yapabilir, böylece deri sarkmalarını da engellemiş olursunuz. Bir günlük besin çeşitleri bu diyette ayrıntıları ile şöyledir;

Kahvaltıda 2 dilim kızartılmış kepek ekmeği, 1 haşlanmış yumurta, bir tutam maydanoz, kalın bir dilim az yağlı beyaz peynir, bir salatalık, beş altı adet az yağlı zeytin var. Öğle yemeği bir kase mercimek (şehriye veya sebze de olabilir) çorbası ve ızgara edilmiş sebzelerle karıştırılmış salatadan oluşuyor. Akşam yemeğiniz bir tabak sebze yemeğidir ki çok az yağ ile pişirilmiş taze fasulye ideal örnek olabilir. Yanına tere, roka, kıvırcık gibi yeşil sebzelerden gene salata yapıyorsunuz ve iki orta boy köfte büyüklüğünde ızgara et tüketiyorsunuz. (Köfte, ızgara tavuk veya hindi göğsü, bir orta boy ızgara balık da olabilir. Önemli olan miktara uyum sağlamaktır.)

Ara öğünler de sizin aç kalmamanıza yardımcı olacaktır, ihmal etmeyin. Bir porsiyon meyve, bir bardak süt, bir kase az yağlı yoğurt veya beş altı adet kuru kayısı gibi besinler ara öğün çeşitlendirilmesi için idealdir. Diyet listenizin temeli böyledir. Size uygun menülerle değiştirebilirsiniz. Ama günde üç dilim kepek veya tam buğday ekmeğini geçmemeyi, gerçekten bol su içmeyi, salatalara tuz koymamayı, bulgur veya patates gibi bol nişasta ihtiva eden besinleri en çok haftada iki kere, o da öğle saatlerinde tüketmeyi ve proteini unutmamayı bu listede yeniden hatırlatırız.

Bir Ayda 8 Kilo Verdiren Diyet

Şok diyetler gibi insanı zorlamayan, metabolizmayı hırpalamayan diyetlerin içine bir ayda 8 kilo verdiren diyet listesini de ilave edebiliriz. Zaten kendine uygun bir kilo verme programı bulan vücut yağ yakmaya alıştığı için ayda beş kilo vermeyi hedefleyen diyet programına biraz daha dikkat ederek ayda sekiz kilo vermeyi de başarabilirsiniz. Karar verin ve başlayın. Kazancınız sağlığınız olacaktır.

Click to comment

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Vitasmin Enerjiniz Hic Bitmesin
To Top