Vitamin
SAĞLIKLI YAŞAM

Kadınların Yemesi Gereken Besinler Nelerdir ?

Kadınların yemesi gereken sağlıklı besinler

Sağlıklı bir yaşam için kadınların yemesi gereken besinler nelerdir ? Bazı yiyecekler özellikle kadınları, hamilelik ve meme kanseri gibi birkaç hastalıkta etkileyen konular için daha da önemlidir.

Kadınların Yemesi Gereken Besinler

Sağlıklı bir yaşam için kadınların yemesi gereken besinler nelerdir ? Bunlar çok önemlidir ve herkes içinde önemlidir, ancak bazı yiyecekler özellikle kadınları, hamilelik ve meme kanseri gibi birkaç hastalıkta etkileyen konular için daha da önemlidir.

Kadınların yemesi gereken besinler yani bu “süper yiyecekler”, yaşlandıkça bile vücudunuzu korumaya ve  çalışmaya devam etmesine yardımcı olacak besinler bakımından zengindir.

Naturbes-Omega

Naturbes Omega İçinde Omega 3-5-6-7-9 ve 11 (Cod Liver Oil) Bulunmaktadır. Naturbes Omega Sadece Eczanelerde Satılır.

Olgunlaşmamış Soya fasulyesi

Soya fasulyesi tanecikleri, lif, iyi yağlar ve izoflavon adı verilen östrojen benzeri bileşiklerle doludur. Kadınların yemesi gereken besinler Menopoz sırasında izoflavonlar en iyi dostunuz olabilir. Örneğin,Sağlığınıza yardımcı olabilirler. (Göğüs kanseri olduysanız, soya fasulyesi varken diğer yiyeceklerden kaçınmak isteyebilirsiniz.)

Süs Lahanası

Süs lahanası Bu yeşil yapraklara paketlenmiş, kemiklerinizi güçlü ve sağlıklı tutmak için kalsiyum ve D vitamini ile birlikte çok miktarda K vitamini için de barındırır. Kadınların yemesi gereken besinlerdendir. Günlük bir porsiyon önerilen süs lahanası A ve C vitaminlerinin % 20’sinden fazlasına sahiptir.

Protelan Reklam

Protelan Kalorisi Kısıtlanmış Öğün Yerini Alan Gıda - Zayıflama Ürünü

Kuşkonmaz

Kuşkonmaz Kemiklerinizin sağlığı için K vitamininizi almanın başka bir yolunu mu istiyorsunuz? Kuşkonmaz size yardımcı olacaktır. Kadınların yemesi gereken besinlerden kuşkonmaz’dan Yarım bardağa ekleyin ve işte: Gün için de ihtiyacınız olan sağlıklı yiyeceklerin neredeyse üçte birine sahipsiniz. Ayrıca, spina bifida gibi doğum kusurlarını önlemeye yardımcı olan folatla doludur.

Greyfurt

Her şey, kadınlarda belirli türdeki felç olasılığını azaltmaya yardımcı olan ve kalbinize de yardımcı olabilecek “flavonoidler” ile ilgilidir. (Portakallar da sağlıklıdır, ancak greyfurt şekeri daha az şekerlidir.) Greyfurt ilaçlarınızla iyi bir ikili olmayabilir, bu nedenle sofranıza girmeden önce doktorunuza danışın.

Meyveler ve Kirazlar

Onlar sadece pembe renkte değiller … ve mor, kırmızı ve mavi. Bu meyveler, sağlıklı hücreleri hasardan koruyabilecek flavonoidler ve antioksidanlar içerir. Meyveler yaşlandıkça beyninizi daha keskin tutmanıza yardımcı olur. Ayrıca, cildinizi sıkı ve pürüzsüz tutan protein olan kolajen oluşturmak için C vitaminine ihtiyacınız var.
Sade, Az Yağlı Yoğurt

Yoğurt tabiki de uykunuzu getirmesi dışında’da ona ihtiyacımız var.  50 yaşın üzerindeyken daha fazla kalsiyum almanız gerekir. Yoğurt bu kalsiyumlardan bir sürü taşıyor. Size günlük kalsiyumun üçte birinden fazlasını verecek. Vücudunuzun minerali daha iyi kullanmasına yardımcı olmak için D vitamini ile zenginleştirilmiş türü arayın.

Sardalya

Sardalya , Bu küçük balıklar sağlıklı yağ asitleri, D vitamini ve kalsiyum ile yüzüyorlar. Omega 3 yağları anne sütünün kalitesini artırabilir ve sardalya, anneleri hamileyken onları yiyen bebekler için iyidir. Ayrıca diğer balıklardan daha az civaları vardır.

Keten Tohumu

Öğütülmüş keten tohumu, liflerin yanı sıra östrojen gibi hareket eden bitki bileşikleri olan liganlar ile de patlamaktadır. Bunlar, meme kanseri de dahil olmak üzere bazı kanserler için riskinizi azaltmanıza yardımcı olabilir. Keten tohumu yağı, omega 3’lerinizi elde etmenin harika bir yoludur, ancak kanserle savaşmanın faydaları da beraberinde gelmiyor. Diyetinize keten tohumu eklemeden önce doktorunuza danışın; Bazı ilaçların ne kadar iyi çalıştığını etkileyebilir.

İlginizi Çekebilir: Yemeniz Gereken Tohumlar

Ceviz

Ceviz Aynı zamanda sağlıklı yağ asitleriyle doludurlar ve Kadınların yemesi gereken besinler’den olmasının yanında dengeli bir beslenmenin parçası olarak kanseri önleyebilirler.Öğütülmüş keten tohumuyla veya cevizle yoğurt’u kullanabilirsiniz.

Avokado

Avokado Evet, yağ doludurlar, ama bu iyi yağdır. Aslında, araştırmalar avokado bakımından zengin diyetlerin karın yağından kurtulmanıza ve gözlerinizi ve cildinizi korumanıza yardımcı olabileceğini göstermektedir. Hatta “kötü” kolesterol seviyelerini düşürmeye ve “iyi” kolesterolü artırmaya yardımcı olabilirler.

Ispanak

Ispanak yani kadınların yemesi gereken besinler olarak kadınların en iyi arkadaşıdır. Ispanak Doğum öncesi zorlukların yanı sıra, bunama, kalp hastalığı ve kolon kanseri olma şansınızı azaltır. Ispanak içinde folat ve ayrıca lutein vardır. Bu antioksidan, gözünüzdeki lensi ve retinayı korur ve hatta birkaç kırışıklığa engel olabilir.

Yorumları Oku ve Sende Yorum Yap

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Vitasmin Enerjiniz Hic Bitmesin
To Top