ZAYIFLAMA

Açlığı Azaltan Öneriler

Açlığı Azaltan Öneriler

Açlığı Azaltan Öneriler

Yemekten yeni kalkmanıza, üstelik tıka basa yemenize rağmen kendinizi bir anda aç mı hissediyorsunuz? Ne yesem acaba diye dolaplarımı karıştırıyorsunuz? Sürekli canınız poğaça börek mi istiyor? Merak etmeyin bu bir çok kişinin yaşadığı ortak bir sorun ve biraz azimle üstesinden gelebilirsiniz. Bir çok kişinin ortak sorunu olan bu açlık krizi denilen olayın temelinde düzensiz beslenme gelmektedir. Düzensiz beslenmenin yarattığı kan şekeri dalgalanmasını engelleyebilmek için öncelikle beslenmenizi düzene sokmanız gerekiyor. Bu tabi ki bir anda olabilecek bir şey değildir ama en azından aşağıdaki maddeleri uygulayarak bu yolda ilerleme sağlayabilirsiniz.

  • Güne kahvaltı ile başlamak
  • Kahvaltıda pinoleik asit almak
  • Palmiye ve yulaf yağı
  • Sebze tüketimi
  • Yemeklerden önce greyfurt
  • Yemeğe çorba ile başlama
  • Mate çayı
  • Çok çiğneme ve yavaş yeme

Güne Kahvaltıyla Başlayın

Güne kahvaltı ile başlamak, sabahları karın düz olur. Bu yüzden çoğu kişi sabah kahvaltısını atlamakta sakınca görmez. Ancak öğlene doğru açlık tırmanışa geçer ve insanlar bu açlık yüzünden normalden daha fazla yiyecek tüketirler. Bu sebeple sabahları yarım saatinizi kahvaltıya ayırmak, özellikle sebze ve lifli gıdalar tüketmek gün içinde size fazlasıyla yardımcı olacaktır. Örneğin kepekli tahıl yiyebilirsiniz.

Naturbes-Omega

Naturbes Omega İçinde Omega 3-5-6-7-9 ve 11 (Cod Liver Oil) Bulunmaktadır. Naturbes Omega Sadece Eczanelerde Satılır.

Pinoleik Asit Sabahları İşe Yarıyor

Çam fıstığının içinde bulunan özel bir tür oleik asit, tekli doymamış bir yağ olduğundan, bağırsaklarda tokluk hormonlarını çalıştırıyor. Çam fıstığının içinde %20 oranında pinoleik asit bulunuyor. Kahvaltıda müslinizin içine hafif tepeleme bir yemek kaşığı çam fıstığı katabilirsiniz.

Doygunluk Hormonlarını Etkinleştirin

Palmiye ve yulaf yağının bileşimi de tokluk hormonlarının salgılanmasını sağlıyor. %25 oranında ekstra kalori tasarrufu yapıyorsunuz! Bu yağ bileşimi, bazı yoğurt markalarının içinde bulunuyor veya eczaneden almak da mümkün

Protelan Reklam

Protelan Kalorisi Kısıtlanmış Öğün Yerini Alan Gıda - Zayıflama Ürünü

Sebze Kuralı

Tabağınızın yarısını çiğ veya pişmiş sebzeyle doldurun. Sebze, içerdiği lif sayesinde sizi uzun süre tok tutar. Patates, şehriye, pilav gibi ilaveler eklerken dikkatli olun. Fazla kullanımları kan şekerinizin aniden yükselmesine neden olur.

Önce Çorba

Yemeklerden önce bir tabak çorba içmek açlığı bastırır, mideyi doldurur ve ana yemekten en az %33 kalori tasarrufu yapmanızı sağlar. Özellikle et suyu gibi çorbaları tercih edebilirsiniz. Kremalı çorbalardan uzak durmak fazla kilolar açısından faydalı olacaktır.

Yemeklerden Önce Yarım Greyfurt

Greyfurtta bulunan acı maddeler iştahı azaltır, kan şekerini düzenler, fazla ensülin salgılanmasını önler. Yemeklerden önce mevsiminde yarım greyfurt veya greyfurt suyu tüketmeye çalışın.

Mate Çayı İçin

Karnınız acıktığında mutlaka bir fincan mate çayı için. İçinde bulunan acı maddeler açlığı frenlerken, kafein yağ yakma aktivitesini hızlandıracak, kalyum maddesi de su toplanmasını önleyecektir. İçmeden önce çay poşetini 5 dakika sıcak suyun içinde bekletin.

Yavaş Yiyin

Sadece yavaş yiyenler gerçekten doyduklarını hissedebilirler. Bir başka önemli nokta da çiğnemeye yeterince zaman ayırmak. Böylece tokluk hissini veren enzimler çiğneme esnasında harekete geçebilirler. Ana kuralınız şu olsun: bir yemeğin başında en az 20 dakika oturun. Ayrıca yemek yerken dikkatinizi başka yere vermeyin.

Click to comment

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Vitasmin Enerjiniz Hic Bitmesin
To Top