Dr. Mehmet Oz Diyeti | 21 Günlük Diyet Listesi


Dr. Mehmet Oz Diyeti | 21 Günlük Diyet Listesi
Dr. Mehmet Oz Diyeti | 21 Günlük Diyet Listesi

Dr. Mehmet Oz Diyeti Nedir ?

Dr. Mehmet Oz diyeti Sağlık alanında dünyada ün yapmış bir doktordur sağlık alanında yaptığı tv programlarıyla herkesin beğenisini kazanmış ve bununla birlikte Amerika’da sevilen bir kişilik olmuştur Dr. Mehmet Oz Diyetini sizler için hazırladık her şey hazırladığımız aşağıda listede.

Dr. Mehmet Oz Diyeti İçin Uzmanlar Ne Diyor?

Dr. Mehmet Oz Diyetini, besin açısından yoğun bitki bazlı yiyecekleri içermektedir. Bununla birlikte, diyet oldukça kısıtlayıcıdır, et, süt ürünleri ve tahılları sınırlandırmanın yanı sıra herhangi bir şekeri veya işlenmiş yiyecekleri ortadan kaldırır. Kısa vadede kilo vermek için uygun bir diyet olduğu düşünülmektedir. 21 Günlük Dr. Mehmet Oz Diyetinin, şekeri, yapay tatlandırıcıları ve işlenmiş yiyecekleri kesmeniz ve kalorilerinizin çoğunu besleyici sebzeler ve bitki bazlı proteinlerden almanız için önerilir.

Dr. Mehmet Oz Diyeti İçin Yenmesi Gerekenler

Yemeniz Gerekenler

  • Nişastalı olmayan sebzeler
  • Bitki bazlı proteinler
  • Sağlıklı yağlar
  • Meyve, kabuklu yemişler ve fındık ezmesi (az miktarda)
  • Tam tahıllar (küçük miktarlarda)

Yememeniz Gerekenler

  • İşlenmiş gıdalar
  • Şeker ve yapay tatlandırıcılar
  • Hayvansal protein ve süt ürünleri (fazla)

Dr. Mehmet Oz Diyetinin Faydaları

Dr. Mehmet Oz diyeti içerisinde barındırdığı sağlıklı besinler sayesinde diğer diyet listelerine göre daha kolay bir diyet haline gelmektedir. Diyet içerisinde yer alan besinler doyurucu ve besleyici bileşenler içermektedir gün içerisinde yediğiniz kalorileri sayma zahmetinden sizi kurtaran Dr. Mehmet Oz Diyetinin faydaları aşağıda sizler için hazırladık.

Besleyici Bileşenler

Bu diyet, besin açısından zengin ancak düşük kalorili bitki bazlı bütün yiyecekleri içerir ve kalp sağlığına faydaları bulunmaktadır.

Doyurucu

Günde üç öğün yemek ve iki atıştırmalıkla , Oz 21 Günlük Diyetteki insanlar açlığı azaltmak için pek çok fırsata sahipler (porsiyon boyutları küçük olmasına rağmen, nişastalı olmayan sebzelerin yardımında sınır yoktur).

Kalori Saymaya Gerek Yok

Bu diyette kalori veya karbonhidrat saymaya gerek yoktur . Önerilen yiyeceklere ve porsiyon boyutlarına bağlı kalmanız yeterlidir.

Takviye Yok

Dr. Mehmet Oz Diyetinin bu yönleri sayesinde, oldukça besleyicidir ve kilo vermenize yardımcı olabilir. Ancak bazı dezavantajlar olabilir.

Diğer Dr. Mehmet Oz Diyet Listeleri

21 Günlük Dr. Mehmet Oz Diyetiyle diğer kilo verme yöntemleriyle veya benzer beslenme planlarıyla fazla benzememektedir.

21 Günlük Dr. Mehmet Oz Diyet Listesi

  • Yiyecek Türleri: Dr. Mehmet oz diyet listesinde yemeniz gerekenler besinler genellikle doğal ve sağlıklı besinler olacaktır ancak bunun yanında uzak durmanız gereken işlenmiş ve paketlenmiş gıdalar da vardır bunlar dan uzak durmanız en büyük önceliğiniz olmalıdır.
  • Pratiklik: Diyetin talimatları açıktır ve karbonhidrat veya kalori saymaya gerek yoktur (p Bütün gıdalar ve bitki bazlı proteinler için alışveriş yapmak ve bunları hazırlamak pahalı ve zaman alıcı olabilir. diyette fazla esneklik yok, bu yüzden belki de sadece 21 gün sürmesi gerekiyor. 3  Kullanıcıların onaylı yiyecek listesine ve beraberindeki porsiyon sayısına ve porsiyon boyutlarına bağlı kalması gerekir.

Dr. Mehmet Oz Diyetinin Vegan Versiyonu

  • Gıda Türleri: Veganlar genellikle et ve süt ürünleri içermeyen besinlerden beslenmeye dikkat etmelidir.
  • Pratiklik: Tüm hayvansal proteinleri kesmek ve yine de gerekli besinleri almak çaba gerektirir. Hangi yiyeceklere ihtiyacınız olacağını ve bunları nasıl hazırlayacağınızı belirlemede bir öğrenme eğrisi vardır. Ve daha az hazır yiyecek olduğundan, hazırlık ve pişirme için daha fazla zaman harcayacaksınız.
  • Esneklik: Bu bir kilo verme planı değildir ve bu nedenle yiyecek takibi veya kalori sayımı yoktur. Hayvansal ürünlerden kaçınmak tek kuraldır.
  • Sürdürülebilirlik: Birçok insan yaşam için vegan bir felsefeye bağlı kalmayı seçer. Bu beslenme tarzına bağlıysanız ve sağlıklı bir besin dengesi tüketebiliyorsanız, bu yapılabilir.

Düşük Kalorili Diyet Listesi

  • Yiyecek Türleri: Düşük kalorili bir planda teknik olarak hiçbir yiyecek sınırsız değildir . Ancak beslenme ihtiyaçlarını karşılamak ve kendilerini tok hissetmek için, kullanıcıların besleyici yoğun yiyecekleri seçmeleri gerekecektir.

İlginizi Çekebilir: Yaşlanma Karşıtı 11 Besin


Like it? Share with your friends!

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
0
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir