Tom Brady Diyeti Listesi

Tom brady diyeti sporcular ve ünlüler tarafından uygulanan popüler bir diyettir. Sağlıklı yaşam sürdürmenin yanında doğru beslenmek için yazımıza bakabilirsiniz


Tom-brady-diyeti
Tom Brady Diyeti

Tom Brady Diyeti Nasıl Yapılır ?

Tom Brady diyeti, anti-enflamatuar, alkalin ve Akdeniz diyeti gibi rejimlerinin bir karışımıdır . % 20 yağsız et veya yabani balıklardan oluşur, kalan% 80’i ise ağırlıklı olarak meyve ve sebzelerin yanı sıra tam tahıl ve baklagillerden oluşur.

Bu yiyecekler şöyle olmalıdır:
• Asgari düzeyde işlenmiş gıda
• Organik
• Yerel olarak yetiştirilen
• Genetik olarak değiştirilmemiş (GDO)
• Hormonsuz
• Nonenflamatuvar

Tom Brady diyeti içerisinde katı kurallar vardır  ve kaçınılması gereken kapsamlı bir gıda listesidir. Genel olarak, insanlar şekerli ürünler ve işlenmiş etler içeren bu yiyecekleri asidik veya enflamatuar olarak kabul eder.

Tom Brady Diyet Listesinin Özellikleri

Diyet listesinde dikkat etmeniz gerekenler ve beslenmede ağırlık vermeniz gereken besinlere yukarıda değindik. Sağlıklı beslenmek için yediklerinize dikkat etmeniz büyük önem taşımaktadır bunun yanında hayatınızın bir parçası haline getirmeniz gereken şey spor yapmak olmalıdır.

Tom brady diyet listesi

Yatmadan Önce Yemek Yok

Bir kişi yatmadan önceki 3 saat içinde yemekten kaçınmalıdır. Araştırmalar , gece geç saatlerde yemek yemenin vücut yağını artırabileceğini göstermektedir. Diğer çalışmalar da yatmadan önce yemek veya atıştırmalık yemenin kilo alımını artırabileceğini göstermiştir .

Su İçmek Önemli

Herhangi bir diyette olduğu gibi, su alımı önemlidir, bu nedenle Tom brady diyeti bir kişiyi gün boyunca çok fazla su içmeye teşvik eder. Ancak, yemeklerle birlikte veya yemeklerin etrafında içmemelidirler.

Yemek yiyecekler

Tom Brady diyeti% 20 et veya balık alımını teşvik eder, kalan% 80’i meyve ve sebzeler, kepekli tahıllar, fındık ve baklagillerden oluşur.

Etler

Bu diyet altında, bir kişi tavuk, hindi ve biftek gibi yağsız et yemelidir. İdeal olarak, et eklenmiş hormon içermeyen organik olmalıdır.

Meyve ve Sebzeler

Bunlar Tom Brady diyeti için önemli bir rol oynar ve organik ve GDO içermemelidir. Ayrıca yerel olmalılar, yani bir kişi sadece mevsim meyveleri ve sebzeleri yemelidir. Bununla birlikte, bu diyet altında, bir kişi beyaz patates, domates ve patlıcan gibi gecelik meyve ve sebzelerden kaçınmalıdır .

  • Meyve ve sebzeler esas olarak alkalin olmalıdır. Bunlar:
  • Brokoli
  • Ispanak
  • Karnıbahar
  • Kivi
  • Ananas
  • Karpuz
  • Kepekli tahıllar

Tom Brady Diyeti Listesinde Kaçınılması Gereken Yiyecekler

Tom Brady diyeti, insanların aşağıdaki gıdalardan kaçınmasını önermektedir:

Trans yağ

Trans yağlarla ilgili araştırmalar , kardiyovasküler sorunlara yol açabilecek kolesterolü artırabileceklerini göstermektedir . Dondurulmuş pizza, kekler, kurabiyeler ve kızarmış yiyecekler trans yağları içerebilecek ürünlerdir.

Glüten

Tipik olarak gluten içeren ürünler ekmek, makarna, tahıl ve soya sosu içerir. Bununla birlikte, araştırmalar, aksi takdirde bir kişinin diyetinden glüteni kesmenin çok az yararı olduğunu belirtmektedir .

Süt

Her ne kadar bu diyet, sütten elde edilen peynir altı suyu proteini alımını önerse de, genel olarak süt ürünlerinin tüketimini önler.

Kahve ve Alkol

Tom Brady diyeti kafein içermez, bu nedenle kahve veya enerji içeceklerini desteklemez. Ayrıca , özellikle bağırsakta iltihaplanmaya yol açabileceğinden alkol kullanılmasını önermez.

İlginizi Çekebilir: Demi Lovato Diyeti


Like it? Share with your friends!

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
0
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir