Connect with us

ZAYIFLAMA

Acil Zayıflama

Acil Zayıflama Nedir ? İstenmeyen kilolarınızdan kurtulmak mı istiyorsunuz hazırladığımız Acil Zayıflama Listesi tamda size göre hazırladığımız liste uygulayabileceğiniz pek çok yöntem içermektedir listemize göz atın…

Published

on

Acil Zayıflama

Acil Zayıflama

Acil Zayıflama Yaz aylarının gelişi ve kış aylarından sonra çok fazla kilolara sahip olan kişiler kilo vermeye yardımcı olan acil zayıflama yöntemleri uygulamaktadırlar. Bu yöntemler bazen olumlu sonuç elde etmeye yardımcı olsa da bazen istenilen sonuçlar elde edemezler. Acil zayıflama için farklı yollar bulunmaktadır. Kilo vermeye yardımcı olan bu yöntemler neler bu yazımızda bunlara değinelim.

Acil Zayıflama Yöntemleri Nelerdir?

Kilo vermek için acil zayıflama yöntemleri pek çok kişi tarafından tercih edilmektedir. Bu yöntemler bazen etki gösterse de bazen istenilen sonucu vermez. Bu neden ile zayıflama yöntemleri uygulanırken uzman diyetisyene danışmak gerekmektedir. Acil zayıflama yöntemlerinin başında yediklerimize dikkat edilmesi gerekmektedir. Az ama sık yemek yenilmesi en doğru karar olacaktır. Kızartma gibi şok yiyeceklerden uzak durulması gerekmektedir. Düşük kaloriye sahip olan yiyecekler kilo vermeye yardımcı olabilir. Bu sayede hem yediklerinize dikkat edecek hem de daha sağlıklı beslenme yapmış olacaksınız.

Motivasyon Yüksek Tutulmalı

Kilo vermeye en fazla yardımcı olan motivasyondur. Bu sayede beyninizde kilo vereceğinize karar verecek ve çok daha acil zayıflamaya yardımcı olabilir. Hem bu durum sizi daha mutlu edecektir. Kararlı olmanızı acil zayıflama yöntemlerinde çok daha etkili olabilir ve bu sayede istediğiniz kadar kilo vermenize destek sağlayabilir.

Acil Zayıflama İçin Kaç Öğün yemek Yenilmeli?

Acil zayıflama için günde yaklaşık 6 öğün yemek yeme kuralını uygulayabilir ve kilo vermenize yardımcı olabilir. Çünkü sık yemek yemek bazı hormonların tokluk hissi duymasına yardımcı olabilir. Acil zayıflama için dengeli olarak diyetin öğün sırasını ayarlamak gerekir. Kahvaltı, öğle, ikindi ve akşam yemeği düzenli bir şekilde uygulanırsa daha acil kilo vermenize yardımcı olabilir. Bu öğün sırasına dikkat ederseniz metabolizmanın düzenli olarak çalışmasına yardımcı olabilir ve daha hızlı bir şekilde kilo vermenize destek sağlayabilir.

Acil Zayıflama Yöntemlerinde Su İçmek

Çok su içmek kilo vermeye yardımcı olmak yerine tam tersi farklı sorunlar ile karşı karşıya kalmanıza neden olmaktadır. Su içmenin en büyük amacı vücut su dengesini korumak ve vücudun çalışması için gerekli olan devamlılığın sağlanmasıdır. Gün içinde yaklaşık olarak 8 su bardağı su içmek yeterli olmaktadır. Ancak vücut içinde bulunan yağların yakımını hızlandırmak isterseniz yaklaşık olarak en az 13 su bardağı su içmek kilo vermeye yardımcı olabilir. Ayrıca gün içinde 4 fincana kadar filtre edilmiş kahve kilo vermenize destek sağlayabilir.

Acil Zayıflama Yöntemlerinde Yürüyüş Yapmak

Sağlıklı bir yaşam için gün içinde belli bir saat içinde yürüyüş yapmak çok önemlidir. bunun yanı sıra kendinize uygun bir diyet yöntemi ile acil zayıflamada yürüyüş yapmak hızlı bir şekilde kilo vermenize yardımcı olabilir. Ayrıca daha ince görünmek ve zayıflama süresinin devam etmesini isterseniz belirli bir tempo ile düzenli olarak yürüyüşün faydasını görebilirisiniz.

Acil Zayıflamada Tuzu Azaltın

Yapılan pek çok araştırmalara göre tuzu azaltmak kilo vermeye yardımcı olabilir. Bu neden ile günlük yaşamda kullandığınız tuz oranını belli bir düzeyde azalmanın faydasını görebilirsiniz. Tuz vücutta bulunan su miktarının azalmasına neden olmakta bu da vücudun daha yorgun ve halsiz düşmesine neden olmaktadır. Acil zayıflamada tuzu azaltmanız zayıflamaya destek sağlayabilir.

Acil Zayıflamada Spor Yapılmalı

Spor yapmak sağlıklı olmak ve belli kilo oranını korumak için günlük yaşamda gerekli olan çok önemli bir noktadır. Hele acil zayıflamak isterseniz gün içerisinde belli bir saat spor yapmak daha hızlı kilo vermenize yardımcı olabilir. Kendiniz için uygun olan egzersiz hareketleri ile istediğiniz kiloya ulaşmanız mümkün olabilir. Kendinizi çok fazla yormadan ve çok küçük hareketler ile başlayabilir ve çok daha kısa bir süre içinde zayıflamaya destek sağlayabilir.

Acil Zayıflamada Sağlıklı Besinler Tüketin

Zayıflamak için tercih edilen tüm diyet yöntemlerinin başında sağlıklı sebze ve meyvelerin olduğu besin maddeleri tercih edilmektedir. Özellikle kalorisi düşük olan ve size zararı dokunmayan sebzeleri tüketmek daha hızlı bir şekilde kilo vermenize yardımcı olabilir. Ayrıca küçük atıştırmalıklar sizin daha sağlıklı beslenmenize destek sağlayabilir. Hatta yanınızda bulunduracağınız küçük atıştırmalıklar sizin tok durmanıza yardımcı olurken daha uzun aç kalmanıza destek sağlayabilir. Ara öğünleri daha düzenli yapmanız durumunda metabolizmanız daha düzgün ve hızlı çalışarak kilo vermenizi sağlayabilir. Yanınızda olan bu atıştırmalıklar aç olduğunuzda kriz geçirmenizi de önleyecektir.

Acil Zayıflamak İçin Kendinizi Aç Bırakmayın

Diyet yapmak kendinizi aç bırakmak anlamına gelmez. Kendinizi aç bırakmak hem daha çok kilo almanıza neden olacak hem de sağlık bakımından farklı sorunlar ile karşı karşıya kalmanıza sebep olacaktır. Sağlıklı ve dengeli beslenmek çok daha hızlı bir şekilde kilo vermenize destek sağlayabilir.

Acil Zayıflamada Pişirme Yöntemleri

Kilo vermek almaktan çok daha zor olduğu için kesinlikle kararlı ve sabırlı olmak gerekmektedir. Bu neden ile sebzeleri tüketirken pişirme yöntemlerine dikkat etmek gerekir. Özellikle et ya da balık gibi besin maddelerini pişirirken buhar veya ızgara yöntemi en doğru karar olacaktır. Acil zayıflama yöntemlerinde pişirme seçenekleri çok fazla dikkat edilmesi gereken önemli bir konudur. Yağ fazla kilo almaya yardımcı olan bir ürün olduğundan dolayı kesinlikle uzak durulması gerekir. Tüm kurallara uyulması durumunda daha düzenli kilo vermek mümkün olabilir.

 

İlginizi Çekebilir: Dukan Diyeti

85 Görüntülenme

Makalemizi Nasıl Buldunuz?

Lütfen Ne Kadar Sevdiğinizi Gösterin

Ortalama Puan / 5. Oy Sayısı:

Çok Şanslısın Senden Önce Kimse Bu Makaleye Puan Vermemiş. İlk SEN OL!

Okumaya Devam Et
Advertisement
Yorumlar İçin Tıkla

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

ZAYIFLAMA

Kilo Vermenin İpuçları

Kilolarınızdan kurtulmak ve kilo vermenin ipuçlarını öğrenmek için her şey hazırladığımız kilo vermenin ipuçları adlı listemizde…

Published

on

Kilo Vermenin İpuçları

Kilo Vermenin Sırları Hakkında Her Şey

Kilo vermenin ipuçları ile ilgili pek çok yalan dolan bilgi mevcuttur ve bu bilgiler genellikle size bir şeyler satmak ve ilaçlar kullandırmak üzerinedir. Kilo vermenin ipuçları sanıldığından kolaydır muhtemelen günlük yaşamınızda dikkatinizden kaçan şeylerdir. İnsanlar kilo vermenin ipuçlarını pahalı zayıflama ürünlerinde aramak yerine hazırladığımız listeye bakabilir işte kilo vermenin sırları hakkında her şey.

1. İçme Suyu, Özellikle Yemeklerden Önce

Kilo vermenin ipuçları listesinde ilk sırada İçme suyunun kilo kaybına yardımcı olabileceği iddia edilir bu doğru olabilir. İçme suyu, 1-1,5 saatlik bir süre içinde metabolizmayı% 24–30 oranında artırabilir ve birkaç kalori daha yakmanıza yardımcı olur. Bir çalışma, yemeklerden yaklaşık yarım saat önce yarım litre su içmenin, diyetisyenlerin suyu içmeyenlere kıyasla daha az kalori tüketmesine ve% 44 daha fazla kilo vermesine yardımcı olduğunu gösterdi.

İlginizi Çekebilir: Metabolizmayı Hızlandıran Besinler

2. Kahvaltıda Yumurta Yemek

Kahvaltıda yumurta yemek  kilo vermenize yardımcı olmak da dahil olmak üzere her türlü faydaya sahip olabilir. Yumurta yemek ihtiyacınız olan besinleri sağlamaya yardımcı olmaktadır. Araştırmalar, tahıl bazlı bir kahvaltının yumurta ile değiştirilmesinin önümüzdeki 36 saat boyunca daha az kalori almanıza ve daha fazla kilo ve vücut yağı kaybetmenize yardımcı olabileceğini gösteriyor. Kilo vermenin ipuçları arasında yer alan yumurtayı sevmiyor yemiyorsanız, sorun değil. Kahvaltı için herhangi bir kaliteli protein kaynağı tüketilebilir.

3. Kahve İçmek

Kahve günümüzde çok fazla tüketilmektedir kalitesiz kahveler zararlı olduğundan kahvenin faydalarının ne olduğu bilinmemektedir ancak, Kaliteli kahve antioksidanlarla sahiptir ve çok sayıda sağlıklı besinlere sahip olabilir. Kilo vermenin ipuçları arasında yer alan kahve içmek araştırmacıların çalışmalarında, kahve içindeki kafeinin metabolizmayı % 3-11 oranında artırabildiğini ve yağ yakımını% 10-29’a kadar artırabildiğini gösteriyor. Kahvenize bir avuç şeker veya yüksek kalorili başka malzemeler eklenmediğinden emin olun. Bu, tüm faydaları tamamen ortadan kaldıracaktır.

Kahvenin Faydaları

  • Kahve içmek daha dinç hissettirir.
  • Kahve metabolizmayı hızlandırır.
  • Kahve Dikkat dağınıklığını önlüyor.

4. Yeşil Çay İçmek

Kahve gibi, yeşil çayın da birçok kilo vermenin ipuçları vardır, bunlardan biri kilo kaybıdır. Yeşil çay az miktarda kafein içermesine rağmen, yağ yakımını arttırmak için kafein ile sinerjik olarak çalıştığına inanılan kateşinler adı verilen güçlü antioksidanlarla yüklüdür. Kanıtlar karışık olmasına rağmen, birçok çalışma yeşil çayın (bir içecek veya yeşil çay ekstresi takviyesi olarak) kilo vermenize yardımcı olabileceğini göstermektedir.

5. Aralıklı Oruç Tutmak

Aralıklı oruç, Kilo vermenin ipuçları arasında insanların oruç ve yemek dönemleri arasında dolaştığı popüler bir yeme düzenidir. Kısa süreli çalışmalar, aralıklı açlığın kilo kaybı için sürekli kalori kısıtlaması kadar etkili olduğunu göstermektedir. Ek olarak, tipik olarak düşük kalorili diyetlerle ilişkili kas kütlesi kaybını azaltabilir. Bununla birlikte, daha güçlü iddialarda bulunulmadan önce daha kaliteli çalışmalara ihtiyaç vardır

6. Şekeri Kesin

Şeker, modern diyetin en kötü bileşenlerinden biridir. Çoğu insan çok fazla tüketir . Araştırmalar, şeker (ve yüksek fruktozlu mısır şurubu) tüketiminin, artan obezite riski ile birlikte tip 2 diyabet ve kalp hastılığı ile ilişkilendirilebilir. Kilo vermek istiyorsanız, ilave şekeri kesin. Etiketleri okuduğunuzdan emin olun, çünkü sağlıklı yiyecekler bile şekerli olabilir.

8. Daha Az Rafine Karbonhidrat Yiyin

Rafine karbonhidratlar, lifli, besleyici kısımlarından sıyrılmış şeker ve tahılları içerir. Bunlar beyaz ekmek ve makarna içerir. Kilo vermenin ipuçları araştırmacılar tarafından araştırılmıştır, rafine karbonhidratların kan şekerini hızla artırabildiğini, birkaç saat sonra açlığa, isteklere ve yiyecek alımının artmasına neden olabileceğini gösteriyor. Rafine karbonhidrat yemek, obezite ile güçlü bir şekilde bağlantılıdır. Karbonhidrat yiyecekseniz, doğal lifleriyle yediğinizden emin olun.

9. Düşük Karbonhidrat Diyeti Uygulayın

Karbonhidrat kısıtlamasının tüm avantajlarından yararlanmak istiyorsanız, o zaman sonuna kadar gitmeyi ve düşük karbonhidrat diyetine bağlı kalmayı düşünün. Kilo vermenin ipuçları çok sayıda çalışmada, böyle bir rejimin sağlığınızı iyileştirirken aynı zamanda standart az yağlı bir diyetin 2-3 katı kadar kilo vermenize yardımcı olabileceğini göstermektedir

Karbonhidrat Diyeti İlginizi Çekebilir

10. Küçük Tabakta Yiyin

Bazı kişilerin otomatik olarak daha az kalori almasına yardımcı olmak için daha küçük tabaklar kullanıldıkları gösterilmiştir. Ancak, Tabak boyutu etkisinin herkesi etkilediği görülmemektedir. Fazla kilolu olanlar daha fazla etkilenmiş gibi görünüyor.

11. Acıktığınızda Abur Cuburlar dan Kaçının

Sağlıklı yiyecekleri yakınlarda tutmak, aşırı aç kalırsanız sağlıksız bir şey yemenizi önlemeye yardımcı olabilir. Kolayca taşınabilir ve hazırlanması kolay atıştırmalıklar arasında bütün meyveler, fındık, bebek havuç, yoğurt ve haşlanmış yumurta bulunur. Sağlıksız yiyecekleri yemek hem kolay ve daha keyifli bundan uzak durmak ve kilo vermenin ipuçları listesine uymak için her zaman yanınızda sağlıklı yiyecekler bulundurmaktan sakın vazgeçmeyin.

12. Daha Fazla Lif Yiyin

Kilo kaybı için genellikle lif önerilir. Kanıtlar karışık olsa da, bazı çalışmalar fiberin (özellikle viskoz elyaf ) tokluğu artırabildiğini ve uzun vadede kilonuzu kontrol etmenize yardımcı olabileceğini göstermektedir. lif ve benzeri sağlıklı tohumları yemek için hazırladığımız Yemeniz Gereken Tohumlar listemiz ilginizi çekebilir.

13. Uyku Düzeni

Uyku düzeni pek çok insanın hayatında değeri azdır, ancak sağlıklı beslenme ve egzersiz kadar önemli olabilir. Kilo vermenin ipuçları neler olduğu konusunda çalışmalar, çocuklarda% 89 ve yetişkinlerde% 55 artmış obezite riskine bağlı olduğundan, zayıf uykunun obezite için en güçlü risk faktörlerinden biri olduğunu göstermektedir. Uyku düzeniniz konusunda sorun yaşıyorsanız uyku getiren çayları deneyebilirsiniz sağlıklı ve keyifli bir içecek ile uykunuzu düzene sokabilirsiniz.

14. Sebze ve Meyvelerle Beslenin

Sebzeler ve meyveler, kilo kaybı için etkili kılan çeşitli özelliklere sahiptir. Az kalori içerirler, ancak çok fazla lif içerirler. Yüksek su içerikleri, onlara düşük enerji yoğunluğu vererek çok doldurmalarını sağlar. Araştırmalar, sebze ve meyve yiyen insanların daha az tartma eğiliminde olduğunu gösteriyor. Bu yiyecekler de çok besleyicidir, bu nedenle onları yemek sağlığınız için önemlidir.

Sağlıklı Meyveler Nelerdir Öğrenmek için Yazımız ilginiz ilginizini çekebilir

15. Daha Fazla Protein Yiyin

Protein, kilo vermek için en önemli besindir . Bir Yeme yüksek protein diyeti günde 80-100 kalori metabolizmayı artırmak için gösterilmiştir ederken diyeti bırakmış günde tıraş 441 kalori. Bir çalışma, protein olarak günlük kalorilerin% 25’inin yemek hakkında yiyecekler hakkındaki obsesif düşünceleri% 60 oranında azaltırken gece yarısı atıştırma arzusunu yarıya indirdiğini gösterdi. Diyetinize sadece protein eklemek kilo vermenin en kolay ve etkili yollarından biridir.

16. Gıda Bağımlılığınızı Yenin

Son zamanlarda yapılan bir araştırma, Kuzey Amerika ve Avrupa’daki insanların% 19,9’unun gıda bağımlılığı kriterlerini karşıladığını bulmuştur. Eğer aşırı açlık hissediyor ve ne kadar çok denerseniz deneyin, yemeğinizi engellemiyor gibi görünüyorsanız, bağımlılığınız olabilir. Bu durumda, profesyonel yardım alın . Önce gıda bağımlılığıyla mücadele etmeden kilo vermeye çalışmak imkansızdır.

Kilo Almanın Sebepleri Adlı Yazımız İlginizi Çekebilir

Kaynak: https://www.healthline.com/nutrition/26-evidence-based-weight-loss-tips#section21

 

164 Görüntülenme

Makalemizi Nasıl Buldunuz?

Lütfen Ne Kadar Sevdiğinizi Gösterin

Ortalama Puan 2.3 / 5. Oy Sayısı: 3

Devamını Göster

Popüler Makaleler