Connect with us

ZAYIFLAMA

Zayıflama Yöntemleri

Published

on

Zayıflama Yöntemleri

Zayıflamak isteyen kişilere sizi asla zorlamayacak, farklı yöntemler ile zayıflayabilirsiniz. Zayıflama yöntemleri ile ilgili detaylar aşağıda anlatılmıştır. Çoğu zaman diyet yapmak, spor ile diyeti bir arada yönetmek ile zayıflamak mümkün oluyor. Ancak bunun dışında da zayıflama yöntemleri ile fazla kilolarınızdan kurtulma şansınızı değerlendirebilirsiniz. Kısa süre içinde zayıflamak istiyorum diyen kişiler için farklı yöntemler ile zayıflama imkanı sunuluyor. Değerlendirerek, siz de hayal ettiğiniz kiloya ulaşabilirsiniz.

Farklı Zayıflama Yöntemleri

Zayıflamak istiyorum; ancak bunun bir yolu yok mu diyenler için farklı yöntemler geliştirilmiştir. İlk akla gelen elbette sağlıklı bir diyet listesi ile diyet yapmaktır. Kişinin beslenmesini sağlıklı hale getirmesi, zayıflamasını sağlar. Ancak hem daha kısa sürede hem de aç kalmadan zayıflamak, pek çok kişinin hayali.

Aç Kalmadan Zayıflamak;

Farklı zayıflama yöntemleri ile aç kalmadan zayıflamanız mümkün. Bunun için yapılması gereken uzmanların onaylamış olduğu Protelan gibi bir zayıflama ürünü olabilir. Çok kısa sürede zayıflamak isteyen kişiler için Protelan gibi yüksek tokluk hissi veren diyet gıdalar kolay yolların başında gelir.

Protelan kalorisi kısıtlanmış öğün yemeğidir. Süte veya yoğurda karıştırılarak hazırlanır ve tüketilir. Öğün yemeği olarak, örnek kahvaltıda sütle içtiğinizde kahvaltınızı yapmış olursunuz. Yanında başka bir şey yenip içilmez. Yanında gelen kitapçıkta 3 haftalık beslenme programı bulunmaktadır. Bu programda hangi gün hangi öğünde Protelan diğer öğünlerde neler yemeniz gerektiği yazmaktadır. Bu programa uyarak yapacağınız Protelan diyeti size kısa sürede ideal kilonuza ulaşmanızda yardımcı olacaktır. Tüm sorularınız ve sipariş vermek için 0212 241 11 67-68’den Protelan müşteri temsilcilerini arayabilir, 0535 366 01 29 Whatsapp hatlarından yazabilirsiniz.

Zayıflama Çeşitleri

Farklı görüşler ve insanların sosyal statü, yaşam tarzı, çalışma hayatı, yaşadığı şehir gibi sebepler birleşince ister istemez çok sayıda zayıflama seçeneği ortaya çıkıyor. Bu kadar seçenek içinde doğal olarak kafamız allak bullak olup karışıyor. Bu kadar alternatif zayıflama çeşidi içinde dikkat etmeniz gereken, sizin uygulama aşamasına zorlanmayacağınız bir yöntem üzerinden zayıflamaya çalışmak olmalıdır. Örneğin spor yapamayacak bir durumdaysanız spor ile zayıflamayı tercih etmeniz abes bir durum olur ve sonunda başarılı olma oranı çok düşük olacaktır. Bir çok kişinin yaptığı bir diğer hata da komşum x çayı içerek 20 kilo verdi gibi dedikodulara kulak asarak sadece çay içerek zayıflamaya çalışmaktır. Özellikle üstüne basa basa vurguluyoruz aldığınız kalori verdiğiniz kaloriden az olmadığı sürece kilo verilemez. Zayıflama çayları veya zayıflama ürünleri asla tek başına zayıflatmaz. Bunları mutlaka sağlıklı ve size uygun bir diyetin yanında takviye olarak almanız gerekmektedir. 

Gibi pek çok zayıflama çeşitleri vardır. Zayıflamanızı kolaylaştıracak olan yöntemler ile birlikte, diyet ve spor seçeneği en faydalı, verilen kiloların geri alınmaması için uygulayabileceğiniz en uygun yoldur. Kilo vermenizi hızlandıracak olan birkaç yöntemi bir arada değerlendirerek, daha hızlı şekilde daha fazla kilolarınızdan kurtulma şansını deneyebilirsiniz.

Sıra Dışı Zayıflama Yöntemleri

Kısa sürede çok fazla kilo vermek… Sıra dışı zayıflama yöntemleri dendiğinde akıllara bu geliyor. Bir haftada 5 kilo vermek, 15 günde 15 kilo vermek gibi diyet çeşitleri var. Bunların uygulanması durumunda kısa sürede kilo verdiğiniz hemen hemen herkes tarafından anlaşılacak olduğundan, son derece sıra dışı yöntemlerdir. Fakat kısa sürede fazla kilolar vermek sağlık ve kalıcı olması bakımında doktorlar tarafından tavsiye edilmemektedir.

Uygulama aşamasında zorlanmayacağınızdan emin olduğunuz yöntemleri değerlendirerek kısa süre içinde zayıflamayı deneyebilirsiniz. Sizin için uygun olan yöntemi doğru ve düzenli bir şekilde uygulayarak, fazla kilolarınızdan kurtulun.

Zayıflama Yöntemleri Erkek

Sadece erkeklere özel olan zayıflama yöntemleri vardır. Genel olarak erkeklerin daha çok kalori yaktığı hesaba katılarak, gün içinde daha çok enerjiye ihtiyacı olduğu bilinir. Bunun üzerine erkeklere özel olan diyet listeleri, erkeklere özel spor teknikleri bulunur. Erkeklerin kas kaybı yaşamaması için düzenli şekilde oluşturulan diyet listeleri ve sporlar önemlidir. Kas kaybını engelleyebilmek için diyet sırasında protein alımı azaltılmasında fayda vardır.

Zayıflama sürecinde kas kaybı olmaması, ayrıca bir yandan kasların çoğalmasını sağlamak açısından zayıflama yöntemleri erkek bağlamında arama yapabilirsiniz. Karşınıza çıkan yöntemler içinden sizin için uygun olanı ile kısa sürede istediğiniz şekilde zayıflama mümkün olacaktır.

Zayıflama Yöntemleri Bitkisel

Zayıflama yöntemlerinden biri de zayıflamak isteyen kişilerin en çok tercih ettiği yöntemler arasında olan bitkisel yöntemlerdir. Metabolizmanın hızlanmasını arttıran çok sayıda bitki çayı ve buna benzer ürünler vardır. Bitkisel zayıflama yöntemlerinde tüketilen ürünlerin doğal bitkiler olması sebebiyle bu şekilde zayıflama bir çok kişinin gönül rahatlığı ile sorgulamadan yapmaya çalıştığı yöntemler içinde yer alır. Zayıflama yöntemleri bitkisel seçeneği sayesinde pek çok kişinin kilo vermesi sağlanıyor. Bu yöntem konusunda internette bir çok bilgi bulabilirsiniz.

Bölgesel Zayıflama Yöntemleri

Bazı durumlarda kişilerde kilo belli bölgelerde birikir ve bu kişiler spor veya farklı yollar ile bölgesel biriken kilolardan kurtulabiliyor. Bu gibi durumlar genelde Göbek, basen, bacak gibi bölgelerde yaşanmaktadır. Erkeklerde göbek, kadınlarda basen bölgeleri en sıkıntılı bölgelerdir.

Murat Topoğlu Zayıflama Yöntemleri

Zayıflama yöntemleri arasında etkisi ile gündeme gelmiş olan Murat Topoğlu zayıflama yöntemleri, kısa süre içinde kilo vermenizi sağlıyor. Sadece diyet uygulaması değil, aynı zamanda Protelan kullanımı ile zayıflamanın hızlı şekilde gerçekleşmesini sağlıyor. Bir haftalık uygulamaları, üç günlük uygulamalar ile diyet listesi üzerinden yapılıyor. Öğünlerde Protelan tüketiliyor.

Evde Zayıflama Yöntemleri

Zayıflamak isteyen kişiler evde de yaptığı egzersizler ile zayıflamayı hızlandırabilir. Su tüketiminin çok olması, kalori yakılmasının fazla olması gibi durumlar evde zayıflama yöntemleri arasında gösterilebilir. Tamamen kişinin sahip olduğu iradenin de beraberinde evde size özel uygulama yolları ile kısa sürede zayıflanabilir.

Diyet ile Zayıflama Yöntemleri

Diyet yaparak zayıflamak, en zor yöntem gibi düşünülür. Ancak size uygun bu yöntem ile kısa süre içinde fazla kiloların gitmesi  mümkün olabilir. Diyet ile zayıflama yöntemleri ile zayıflamak istemeniz durumunda kişiye özel listeleri tercih etmelisiniz. İmkanınız varsa bir diyetisyenden bu konuda destek alabilirsiniz. Verilmesi gereken kiloların fazla olması durumunda belki kısa sürede zayıflama mümkün olmayacaktır fakat az az olsa bile sürekli olacaktır. Diyet listesine uyum sağlamanız, hızla kilo vermeniz açısından son derece önemlidir.

Zararlı Zayıflama Yöntemleri

Kilo vermeye çalışırken ölümlere kadar giden farklı yollar ve zararlı ürünler kullanılabiliyor. Bu sebeple zayıflarken geri dönüşü olmayacak sağlık sorunları ile karşılaşmamak için mutlaka kulaktan dolma bilgiler yerine araştırarak ve konusunda yetkin kişilerden destek alarak bu yola girin.

178 Görüntülenme

Makalemizi Nasıl Buldunuz?

Lütfen Ne Kadar Sevdiğinizi Gösterin

Ortalama Puan / 5. Oy Sayısı:

Çok Şanslısın Senden Önce Kimse Bu Makaleye Puan Vermemiş. İlk SEN OL!

Okumaya Devam Et
Advertisement
Yorumlar İçin Tıkla

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

ZAYIFLAMA

Kilo Vermenin İpuçları

Kilolarınızdan kurtulmak ve kilo vermenin ipuçlarını öğrenmek için her şey hazırladığımız kilo vermenin ipuçları adlı listemizde…

Published

on

Kilo Vermenin İpuçları

Kilo Vermenin Sırları Hakkında Her Şey

Kilo vermenin ipuçları ile ilgili pek çok yalan dolan bilgi mevcuttur ve bu bilgiler genellikle size bir şeyler satmak ve ilaçlar kullandırmak üzerinedir. Kilo vermenin ipuçları sanıldığından kolaydır muhtemelen günlük yaşamınızda dikkatinizden kaçan şeylerdir. İnsanlar kilo vermenin ipuçlarını pahalı zayıflama ürünlerinde aramak yerine hazırladığımız listeye bakabilir işte kilo vermenin sırları hakkında her şey.

1. İçme Suyu, Özellikle Yemeklerden Önce

Kilo vermenin ipuçları listesinde ilk sırada İçme suyunun kilo kaybına yardımcı olabileceği iddia edilir bu doğru olabilir. İçme suyu, 1-1,5 saatlik bir süre içinde metabolizmayı% 24–30 oranında artırabilir ve birkaç kalori daha yakmanıza yardımcı olur. Bir çalışma, yemeklerden yaklaşık yarım saat önce yarım litre su içmenin, diyetisyenlerin suyu içmeyenlere kıyasla daha az kalori tüketmesine ve% 44 daha fazla kilo vermesine yardımcı olduğunu gösterdi.

İlginizi Çekebilir: Metabolizmayı Hızlandıran Besinler

2. Kahvaltıda Yumurta Yemek

Kahvaltıda yumurta yemek  kilo vermenize yardımcı olmak da dahil olmak üzere her türlü faydaya sahip olabilir. Yumurta yemek ihtiyacınız olan besinleri sağlamaya yardımcı olmaktadır. Araştırmalar, tahıl bazlı bir kahvaltının yumurta ile değiştirilmesinin önümüzdeki 36 saat boyunca daha az kalori almanıza ve daha fazla kilo ve vücut yağı kaybetmenize yardımcı olabileceğini gösteriyor. Kilo vermenin ipuçları arasında yer alan yumurtayı sevmiyor yemiyorsanız, sorun değil. Kahvaltı için herhangi bir kaliteli protein kaynağı tüketilebilir.

3. Kahve İçmek

Kahve günümüzde çok fazla tüketilmektedir kalitesiz kahveler zararlı olduğundan kahvenin faydalarının ne olduğu bilinmemektedir ancak, Kaliteli kahve antioksidanlarla sahiptir ve çok sayıda sağlıklı besinlere sahip olabilir. Kilo vermenin ipuçları arasında yer alan kahve içmek araştırmacıların çalışmalarında, kahve içindeki kafeinin metabolizmayı % 3-11 oranında artırabildiğini ve yağ yakımını% 10-29’a kadar artırabildiğini gösteriyor. Kahvenize bir avuç şeker veya yüksek kalorili başka malzemeler eklenmediğinden emin olun. Bu, tüm faydaları tamamen ortadan kaldıracaktır.

Kahvenin Faydaları

  • Kahve içmek daha dinç hissettirir.
  • Kahve metabolizmayı hızlandırır.
  • Kahve Dikkat dağınıklığını önlüyor.

4. Yeşil Çay İçmek

Kahve gibi, yeşil çayın da birçok kilo vermenin ipuçları vardır, bunlardan biri kilo kaybıdır. Yeşil çay az miktarda kafein içermesine rağmen, yağ yakımını arttırmak için kafein ile sinerjik olarak çalıştığına inanılan kateşinler adı verilen güçlü antioksidanlarla yüklüdür. Kanıtlar karışık olmasına rağmen, birçok çalışma yeşil çayın (bir içecek veya yeşil çay ekstresi takviyesi olarak) kilo vermenize yardımcı olabileceğini göstermektedir.

5. Aralıklı Oruç Tutmak

Aralıklı oruç, Kilo vermenin ipuçları arasında insanların oruç ve yemek dönemleri arasında dolaştığı popüler bir yeme düzenidir. Kısa süreli çalışmalar, aralıklı açlığın kilo kaybı için sürekli kalori kısıtlaması kadar etkili olduğunu göstermektedir. Ek olarak, tipik olarak düşük kalorili diyetlerle ilişkili kas kütlesi kaybını azaltabilir. Bununla birlikte, daha güçlü iddialarda bulunulmadan önce daha kaliteli çalışmalara ihtiyaç vardır

6. Şekeri Kesin

Şeker, modern diyetin en kötü bileşenlerinden biridir. Çoğu insan çok fazla tüketir . Araştırmalar, şeker (ve yüksek fruktozlu mısır şurubu) tüketiminin, artan obezite riski ile birlikte tip 2 diyabet ve kalp hastılığı ile ilişkilendirilebilir. Kilo vermek istiyorsanız, ilave şekeri kesin. Etiketleri okuduğunuzdan emin olun, çünkü sağlıklı yiyecekler bile şekerli olabilir.

8. Daha Az Rafine Karbonhidrat Yiyin

Rafine karbonhidratlar, lifli, besleyici kısımlarından sıyrılmış şeker ve tahılları içerir. Bunlar beyaz ekmek ve makarna içerir. Kilo vermenin ipuçları araştırmacılar tarafından araştırılmıştır, rafine karbonhidratların kan şekerini hızla artırabildiğini, birkaç saat sonra açlığa, isteklere ve yiyecek alımının artmasına neden olabileceğini gösteriyor. Rafine karbonhidrat yemek, obezite ile güçlü bir şekilde bağlantılıdır. Karbonhidrat yiyecekseniz, doğal lifleriyle yediğinizden emin olun.

9. Düşük Karbonhidrat Diyeti Uygulayın

Karbonhidrat kısıtlamasının tüm avantajlarından yararlanmak istiyorsanız, o zaman sonuna kadar gitmeyi ve düşük karbonhidrat diyetine bağlı kalmayı düşünün. Kilo vermenin ipuçları çok sayıda çalışmada, böyle bir rejimin sağlığınızı iyileştirirken aynı zamanda standart az yağlı bir diyetin 2-3 katı kadar kilo vermenize yardımcı olabileceğini göstermektedir

Karbonhidrat Diyeti İlginizi Çekebilir

10. Küçük Tabakta Yiyin

Bazı kişilerin otomatik olarak daha az kalori almasına yardımcı olmak için daha küçük tabaklar kullanıldıkları gösterilmiştir. Ancak, Tabak boyutu etkisinin herkesi etkilediği görülmemektedir. Fazla kilolu olanlar daha fazla etkilenmiş gibi görünüyor.

11. Acıktığınızda Abur Cuburlar dan Kaçının

Sağlıklı yiyecekleri yakınlarda tutmak, aşırı aç kalırsanız sağlıksız bir şey yemenizi önlemeye yardımcı olabilir. Kolayca taşınabilir ve hazırlanması kolay atıştırmalıklar arasında bütün meyveler, fındık, bebek havuç, yoğurt ve haşlanmış yumurta bulunur. Sağlıksız yiyecekleri yemek hem kolay ve daha keyifli bundan uzak durmak ve kilo vermenin ipuçları listesine uymak için her zaman yanınızda sağlıklı yiyecekler bulundurmaktan sakın vazgeçmeyin.

12. Daha Fazla Lif Yiyin

Kilo kaybı için genellikle lif önerilir. Kanıtlar karışık olsa da, bazı çalışmalar fiberin (özellikle viskoz elyaf ) tokluğu artırabildiğini ve uzun vadede kilonuzu kontrol etmenize yardımcı olabileceğini göstermektedir. lif ve benzeri sağlıklı tohumları yemek için hazırladığımız Yemeniz Gereken Tohumlar listemiz ilginizi çekebilir.

13. Uyku Düzeni

Uyku düzeni pek çok insanın hayatında değeri azdır, ancak sağlıklı beslenme ve egzersiz kadar önemli olabilir. Kilo vermenin ipuçları neler olduğu konusunda çalışmalar, çocuklarda% 89 ve yetişkinlerde% 55 artmış obezite riskine bağlı olduğundan, zayıf uykunun obezite için en güçlü risk faktörlerinden biri olduğunu göstermektedir. Uyku düzeniniz konusunda sorun yaşıyorsanız uyku getiren çayları deneyebilirsiniz sağlıklı ve keyifli bir içecek ile uykunuzu düzene sokabilirsiniz.

14. Sebze ve Meyvelerle Beslenin

Sebzeler ve meyveler, kilo kaybı için etkili kılan çeşitli özelliklere sahiptir. Az kalori içerirler, ancak çok fazla lif içerirler. Yüksek su içerikleri, onlara düşük enerji yoğunluğu vererek çok doldurmalarını sağlar. Araştırmalar, sebze ve meyve yiyen insanların daha az tartma eğiliminde olduğunu gösteriyor. Bu yiyecekler de çok besleyicidir, bu nedenle onları yemek sağlığınız için önemlidir.

Sağlıklı Meyveler Nelerdir Öğrenmek için Yazımız ilginiz ilginizini çekebilir

15. Daha Fazla Protein Yiyin

Protein, kilo vermek için en önemli besindir . Bir Yeme yüksek protein diyeti günde 80-100 kalori metabolizmayı artırmak için gösterilmiştir ederken diyeti bırakmış günde tıraş 441 kalori. Bir çalışma, protein olarak günlük kalorilerin% 25’inin yemek hakkında yiyecekler hakkındaki obsesif düşünceleri% 60 oranında azaltırken gece yarısı atıştırma arzusunu yarıya indirdiğini gösterdi. Diyetinize sadece protein eklemek kilo vermenin en kolay ve etkili yollarından biridir.

16. Gıda Bağımlılığınızı Yenin

Son zamanlarda yapılan bir araştırma, Kuzey Amerika ve Avrupa’daki insanların% 19,9’unun gıda bağımlılığı kriterlerini karşıladığını bulmuştur. Eğer aşırı açlık hissediyor ve ne kadar çok denerseniz deneyin, yemeğinizi engellemiyor gibi görünüyorsanız, bağımlılığınız olabilir. Bu durumda, profesyonel yardım alın . Önce gıda bağımlılığıyla mücadele etmeden kilo vermeye çalışmak imkansızdır.

Kilo Almanın Sebepleri Adlı Yazımız İlginizi Çekebilir

Kaynak: https://www.healthline.com/nutrition/26-evidence-based-weight-loss-tips#section21

 

161 Görüntülenme

Makalemizi Nasıl Buldunuz?

Lütfen Ne Kadar Sevdiğinizi Gösterin

Ortalama Puan 2.3 / 5. Oy Sayısı: 3

Devamını Göster

Popüler Makaleler