Connect with us

ZAYIFLAMA

Göbek Eritme

Özellikle erkeklerde balkon gibi terimler kullanılarak yapılan espriler bazı durumlarda çok sinir bozucu hallere kadar gitse de dikkat edilmesi gereken yapılan bu espriler değil bölgesel kiloların yaratacağı sağlık sorunları olmalıdır.

Published

on

Göbek Eritme Nasıl Olur?

Göbek Eritme Nasıl Olur?

Hem kadınların hem erkeklerin en önemli bölgesel kilo sorunlarından biri göbek eritme gelmektedir. Özellikle erkeklerde balkon gibi terimler kullanılarak yapılan espriler bazı durumlarda çok sinir bozucu hallere kadar gitse de dikkat edilmesi gereken yapılan bu espriler değil bölgesel kiloların yaratacağı sağlık sorunları olmalıdır. Peki göbek nasıl eritilir, nasıl düzleşir?

Öncelikle göbek, kişinin vücudunda meydana gelen yağlanmanın etkisi ile ortaya çıkar. Kişinin göbek eritme ihtiyacı hissetmesi ise o bölgede genişlemenin olması ile fark edilir. Genellikle obezitenin  sinsiliği şişmanlayana yani iş işten geçene kadar fark edilmemesidir. Alınan fazla kaloriler, belli bölgelerde vücudun yağ depolamasına neden oluyor. Bu durumda direkt olarak zayıflamak için göbek eritmenin nasıl olacağı soruları soruluyor. Elbette kilo vermeden geçen bu yol, ilk olarak kişinin beslenme düzenine dikkat etmesi ile olabilir. Aksi halde yağlanmaya meyilli olan bölgelerde kalınlaşma başlayacaktır. Beslenme düzeninin dışında, bu bölgede inatçı yağların da erimesi için yapmanız gereken egzersizler olacak. Düzenli bir şekilde egzersiz yaparak aynı zamanda beslenme düzeniniz ile bu egzersizlerin birlikte olmasını da destekleyerek, direkt olarak göbeğin erimesini sağlamış olacaksınız.

Göbek Eritmede Diyet

Yapmanız gerekenlerde arasında beslenme düzeni var. Diyetle göbek eritmek adı altında size sunulan öneriler, göbeğiniziz erimesini sağlayabilir. Beslenme düzeninin tamamen kilo vermek üzerine kurulması önerilir. Bunun için sunulan diyet programları var. Kişiye özel diyetlerin olması, cinsiyet durumuna göre diyetin şekillenmesi gibi pek çok durum aslında kilo verilmesini hızlandırabiliyor. Kalori yakılmasının arttırılması ile kişinin göbeğinin erimesi kilo anlamında destekleniyor.

Diyet Çeşitleri;

Çok sayıda diyet listesi, kalori yakılmasını hızlandırmak üzere programlanmıştır. Bunun için mutlaka kişinin kilo vermesini hızlandıracağı şekilde hareket ederek, kilo vermeyi kolaylaştırması önemlidir. Peki, hangi diyet çeşitleri ile diyet yapılabilir? Önerilen çoğu zaman kişiye özel diyetlerdir. Sizin için yapılan incelemeleri varsa hastalığınızın kontrol altında alınması ile diyetin gerçekleşmesi önemlidir. Tüm bunları göz önünde bulundurarak siz de diyet yapabilirsiniz. Diyetin amacı tamamen kalori hesabı üzerinden, günlük alınan kalorinin yakılan kaloriden az olması ile vücudun yağlardan kurtulmasıdır. Bunun sağlanması durumunda herhangi bir sorun yaşanmadan, kilo verilmesi mümkün olabilir.

Diyet Uygulaması;

Nasıl bir diyetin seçilecek olmasından ziyade, direkt olarak diyet uygulamasının doğru olması da önem arz eder. Oluşturulan programın çok yeterli bir program olmasını sağladınız. Peki, bu programın sizin için ne derece uygulanabilir? Önemli olan düzenli bir şekilde uygulayarak, kilo verilmesinin sorunsuz şekilde gerçekleşmesini sağlamaktır. Bunu başarmak adına diyetisyen ile iletişim halinde olmak önemlidir. Diyet programının ne kadar yeterli olduğu, yapılan düzenli kontroller sonucunda tespit edilecektir. Değerlendirmelerin yapılması, uygulamanın sizin için avantajlı bir hale dönüşmesi gibi dikkat etmeniz gereken hususları göz önünde bulundurmanız öneriliyor.

Diyet Avantajları;

Göbek eritme diyetin avantajı inatçı yağların vücuttan atılmasını hızlandırmada etkili olabilir. Elbette fazla olan kiloların eşit bir şekilde vücuttan gitmesini sağlamak diyet ile mümkündür. Fakat kişinin diğer vücut bölgelerine göre daha çok göbek bölgesinde konumlanmış olan kilonun giderilmesi için gereken yapılmalıdır. Bu durumda direkt olarak avantaj sağlanacak ve fazla olan kiloların ortadan kalkması mümkün olacaktır.

Göbek Eritmede Egzersiz

Doğal şekilde kilo vermek, göbek yağlarından kurtulmak; elbette egzersiz yapmadan olmaz. Bölgede yakılmayan yağların egzersiz ile yakılmaya uygun hale getirilmesi gerekiyor. Bu da onların ısıtılarak egzersiz ile ortadan kalkmasını desteklemek anlamına geliyor. Peki, nasıl egzersizler yapılacak? Bu bölge için karın çalışmak son derece önemli. Yapmanız gereken çok sayıda egzersiz olabilir. Dikkat etmeniz gerekenler ise aşağıda verilmiştir.

Düzenli egzersiz;

Yağların erimesini sağlamak açısından dikkat edilmesi gereken düzenli şekilde egzersizlerin gerçekleşmesidir. Yani belirlenmiş olan programlar dahilinde çalışmak, yağların yakılmasını hızlandırmak açısından önem taşır. Haftalık olarak belirlenen programlar ile göbek yağlarından kurtulmak üzere spor yapabilirsiniz. Kardio yapılmasının yanı sıra, bu bölge için egzersizlerin yapılması, kısa süre içinde kilo verilmesini hızlandırmak açısından son derece önemli olacaktır.

Doğru egzersizler;

Yapılacak olan sporun doğru egzersiz seçimleri ile olması da önemlidir. Göbek eriten hareketler adı altında; mekik, ters mekik, karın çalışmak gibi pek çok seçenek olduğunu göreceksiniz. Bu hareketlerin uygulamasının da düzgün olması için gayret göstermelisiniz. Düzenli şekilde ve en doğru biçimi ile yapılan egzersizler, mümkün olduğunca göbekte ki erimenin hızlanmasını sağlayacaktır.

Göbek Eritmede Ek Gıda

Zaman zaman göbek erimesi için ek gıdaların sunulduğunu da görebilirsiniz. Farklı çok sayıda gıda, direkt olarak göbeğin erimesini hızlandıracağı yönünde sizlere sunulur. Bunun için yapılması gereken doktor önerisi alarak ya da doktordan bilgi alarak kullanılmasını sağlamaktır.

Yoğurt Kürü;

İlk olarak göbekteki yağların erimesini hızlandıracak olan öneriler arasında yoğurt kürü yer alıyor. Gece yatmadan önce biraz pul biber ile karıştırılmış olan yoğurt kürünün tüketilmesi ile karın bölgesinde ki yağların erimesinin hızlandırılması ön görülüyor. Düzenli olarak tüketildiğinde iyi gelebilir. Yağların erimesine faydalı olabilir.

Yeşil Çay;

Göbek erimesine katkısı olduğu söylenen yeşil çay da bu bölgede yoğunlaşmış olan yağların erimesini sağlamak açısından avantajlı olabilir. İnatçı olan yağların erimesini hızlandırmak açısından düzenli şekilde çay tüketiminin olması önemlidir. Bunun kontrolünü sağlayarak, yağların erimesi yönünde gereken özeni gösterebilirsiniz.

Sunulan her öneri için faydalı olma ihtimali belirtiliyor. Ancak, doktor kontrolünde göbek eritme yöntemleri kapsamında en doğru şekilde hareket edilmesi gerekiyor. Bilgi alarak, doktorunuzun ek gıda tavsiyeleri, egzersiz önerileri ön planda olmalıdır. Kısa sürede göbeğiniz eriyebilir.

164 Görüntülenme

Makalemizi Nasıl Buldunuz?

Lütfen Ne Kadar Sevdiğinizi Gösterin

Ortalama Puan / 5. Oy Sayısı:

Çok Şanslısın Senden Önce Kimse Bu Makaleye Puan Vermemiş. İlk SEN OL!

Okumaya Devam Et
Advertisement
Yorumlar İçin Tıkla

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

ZAYIFLAMA

Kilo Vermenin İpuçları

Kilolarınızdan kurtulmak ve kilo vermenin ipuçlarını öğrenmek için her şey hazırladığımız kilo vermenin ipuçları adlı listemizde…

Published

on

Kilo Vermenin İpuçları

Kilo Vermenin Sırları Hakkında Her Şey

Kilo vermenin ipuçları ile ilgili pek çok yalan dolan bilgi mevcuttur ve bu bilgiler genellikle size bir şeyler satmak ve ilaçlar kullandırmak üzerinedir. Kilo vermenin ipuçları sanıldığından kolaydır muhtemelen günlük yaşamınızda dikkatinizden kaçan şeylerdir. İnsanlar kilo vermenin ipuçlarını pahalı zayıflama ürünlerinde aramak yerine hazırladığımız listeye bakabilir işte kilo vermenin sırları hakkında her şey.

1. İçme Suyu, Özellikle Yemeklerden Önce

Kilo vermenin ipuçları listesinde ilk sırada İçme suyunun kilo kaybına yardımcı olabileceği iddia edilir bu doğru olabilir. İçme suyu, 1-1,5 saatlik bir süre içinde metabolizmayı% 24–30 oranında artırabilir ve birkaç kalori daha yakmanıza yardımcı olur. Bir çalışma, yemeklerden yaklaşık yarım saat önce yarım litre su içmenin, diyetisyenlerin suyu içmeyenlere kıyasla daha az kalori tüketmesine ve% 44 daha fazla kilo vermesine yardımcı olduğunu gösterdi.

İlginizi Çekebilir: Metabolizmayı Hızlandıran Besinler

2. Kahvaltıda Yumurta Yemek

Kahvaltıda yumurta yemek  kilo vermenize yardımcı olmak da dahil olmak üzere her türlü faydaya sahip olabilir. Yumurta yemek ihtiyacınız olan besinleri sağlamaya yardımcı olmaktadır. Araştırmalar, tahıl bazlı bir kahvaltının yumurta ile değiştirilmesinin önümüzdeki 36 saat boyunca daha az kalori almanıza ve daha fazla kilo ve vücut yağı kaybetmenize yardımcı olabileceğini gösteriyor. Kilo vermenin ipuçları arasında yer alan yumurtayı sevmiyor yemiyorsanız, sorun değil. Kahvaltı için herhangi bir kaliteli protein kaynağı tüketilebilir.

3. Kahve İçmek

Kahve günümüzde çok fazla tüketilmektedir kalitesiz kahveler zararlı olduğundan kahvenin faydalarının ne olduğu bilinmemektedir ancak, Kaliteli kahve antioksidanlarla sahiptir ve çok sayıda sağlıklı besinlere sahip olabilir. Kilo vermenin ipuçları arasında yer alan kahve içmek araştırmacıların çalışmalarında, kahve içindeki kafeinin metabolizmayı % 3-11 oranında artırabildiğini ve yağ yakımını% 10-29’a kadar artırabildiğini gösteriyor. Kahvenize bir avuç şeker veya yüksek kalorili başka malzemeler eklenmediğinden emin olun. Bu, tüm faydaları tamamen ortadan kaldıracaktır.

Kahvenin Faydaları

  • Kahve içmek daha dinç hissettirir.
  • Kahve metabolizmayı hızlandırır.
  • Kahve Dikkat dağınıklığını önlüyor.

4. Yeşil Çay İçmek

Kahve gibi, yeşil çayın da birçok kilo vermenin ipuçları vardır, bunlardan biri kilo kaybıdır. Yeşil çay az miktarda kafein içermesine rağmen, yağ yakımını arttırmak için kafein ile sinerjik olarak çalıştığına inanılan kateşinler adı verilen güçlü antioksidanlarla yüklüdür. Kanıtlar karışık olmasına rağmen, birçok çalışma yeşil çayın (bir içecek veya yeşil çay ekstresi takviyesi olarak) kilo vermenize yardımcı olabileceğini göstermektedir.

5. Aralıklı Oruç Tutmak

Aralıklı oruç, Kilo vermenin ipuçları arasında insanların oruç ve yemek dönemleri arasında dolaştığı popüler bir yeme düzenidir. Kısa süreli çalışmalar, aralıklı açlığın kilo kaybı için sürekli kalori kısıtlaması kadar etkili olduğunu göstermektedir. Ek olarak, tipik olarak düşük kalorili diyetlerle ilişkili kas kütlesi kaybını azaltabilir. Bununla birlikte, daha güçlü iddialarda bulunulmadan önce daha kaliteli çalışmalara ihtiyaç vardır

6. Şekeri Kesin

Şeker, modern diyetin en kötü bileşenlerinden biridir. Çoğu insan çok fazla tüketir . Araştırmalar, şeker (ve yüksek fruktozlu mısır şurubu) tüketiminin, artan obezite riski ile birlikte tip 2 diyabet ve kalp hastılığı ile ilişkilendirilebilir. Kilo vermek istiyorsanız, ilave şekeri kesin. Etiketleri okuduğunuzdan emin olun, çünkü sağlıklı yiyecekler bile şekerli olabilir.

8. Daha Az Rafine Karbonhidrat Yiyin

Rafine karbonhidratlar, lifli, besleyici kısımlarından sıyrılmış şeker ve tahılları içerir. Bunlar beyaz ekmek ve makarna içerir. Kilo vermenin ipuçları araştırmacılar tarafından araştırılmıştır, rafine karbonhidratların kan şekerini hızla artırabildiğini, birkaç saat sonra açlığa, isteklere ve yiyecek alımının artmasına neden olabileceğini gösteriyor. Rafine karbonhidrat yemek, obezite ile güçlü bir şekilde bağlantılıdır. Karbonhidrat yiyecekseniz, doğal lifleriyle yediğinizden emin olun.

9. Düşük Karbonhidrat Diyeti Uygulayın

Karbonhidrat kısıtlamasının tüm avantajlarından yararlanmak istiyorsanız, o zaman sonuna kadar gitmeyi ve düşük karbonhidrat diyetine bağlı kalmayı düşünün. Kilo vermenin ipuçları çok sayıda çalışmada, böyle bir rejimin sağlığınızı iyileştirirken aynı zamanda standart az yağlı bir diyetin 2-3 katı kadar kilo vermenize yardımcı olabileceğini göstermektedir

Karbonhidrat Diyeti İlginizi Çekebilir

10. Küçük Tabakta Yiyin

Bazı kişilerin otomatik olarak daha az kalori almasına yardımcı olmak için daha küçük tabaklar kullanıldıkları gösterilmiştir. Ancak, Tabak boyutu etkisinin herkesi etkilediği görülmemektedir. Fazla kilolu olanlar daha fazla etkilenmiş gibi görünüyor.

11. Acıktığınızda Abur Cuburlar dan Kaçının

Sağlıklı yiyecekleri yakınlarda tutmak, aşırı aç kalırsanız sağlıksız bir şey yemenizi önlemeye yardımcı olabilir. Kolayca taşınabilir ve hazırlanması kolay atıştırmalıklar arasında bütün meyveler, fındık, bebek havuç, yoğurt ve haşlanmış yumurta bulunur. Sağlıksız yiyecekleri yemek hem kolay ve daha keyifli bundan uzak durmak ve kilo vermenin ipuçları listesine uymak için her zaman yanınızda sağlıklı yiyecekler bulundurmaktan sakın vazgeçmeyin.

12. Daha Fazla Lif Yiyin

Kilo kaybı için genellikle lif önerilir. Kanıtlar karışık olsa da, bazı çalışmalar fiberin (özellikle viskoz elyaf ) tokluğu artırabildiğini ve uzun vadede kilonuzu kontrol etmenize yardımcı olabileceğini göstermektedir. lif ve benzeri sağlıklı tohumları yemek için hazırladığımız Yemeniz Gereken Tohumlar listemiz ilginizi çekebilir.

13. Uyku Düzeni

Uyku düzeni pek çok insanın hayatında değeri azdır, ancak sağlıklı beslenme ve egzersiz kadar önemli olabilir. Kilo vermenin ipuçları neler olduğu konusunda çalışmalar, çocuklarda% 89 ve yetişkinlerde% 55 artmış obezite riskine bağlı olduğundan, zayıf uykunun obezite için en güçlü risk faktörlerinden biri olduğunu göstermektedir. Uyku düzeniniz konusunda sorun yaşıyorsanız uyku getiren çayları deneyebilirsiniz sağlıklı ve keyifli bir içecek ile uykunuzu düzene sokabilirsiniz.

14. Sebze ve Meyvelerle Beslenin

Sebzeler ve meyveler, kilo kaybı için etkili kılan çeşitli özelliklere sahiptir. Az kalori içerirler, ancak çok fazla lif içerirler. Yüksek su içerikleri, onlara düşük enerji yoğunluğu vererek çok doldurmalarını sağlar. Araştırmalar, sebze ve meyve yiyen insanların daha az tartma eğiliminde olduğunu gösteriyor. Bu yiyecekler de çok besleyicidir, bu nedenle onları yemek sağlığınız için önemlidir.

Sağlıklı Meyveler Nelerdir Öğrenmek için Yazımız ilginiz ilginizini çekebilir

15. Daha Fazla Protein Yiyin

Protein, kilo vermek için en önemli besindir . Bir Yeme yüksek protein diyeti günde 80-100 kalori metabolizmayı artırmak için gösterilmiştir ederken diyeti bırakmış günde tıraş 441 kalori. Bir çalışma, protein olarak günlük kalorilerin% 25’inin yemek hakkında yiyecekler hakkındaki obsesif düşünceleri% 60 oranında azaltırken gece yarısı atıştırma arzusunu yarıya indirdiğini gösterdi. Diyetinize sadece protein eklemek kilo vermenin en kolay ve etkili yollarından biridir.

16. Gıda Bağımlılığınızı Yenin

Son zamanlarda yapılan bir araştırma, Kuzey Amerika ve Avrupa’daki insanların% 19,9’unun gıda bağımlılığı kriterlerini karşıladığını bulmuştur. Eğer aşırı açlık hissediyor ve ne kadar çok denerseniz deneyin, yemeğinizi engellemiyor gibi görünüyorsanız, bağımlılığınız olabilir. Bu durumda, profesyonel yardım alın . Önce gıda bağımlılığıyla mücadele etmeden kilo vermeye çalışmak imkansızdır.

Kilo Almanın Sebepleri Adlı Yazımız İlginizi Çekebilir

Kaynak: https://www.healthline.com/nutrition/26-evidence-based-weight-loss-tips#section21

 

161 Görüntülenme

Makalemizi Nasıl Buldunuz?

Lütfen Ne Kadar Sevdiğinizi Gösterin

Ortalama Puan 2.3 / 5. Oy Sayısı: 3

Devamını Göster

Popüler Makaleler