Connect with us

DİYET

3 Günlük Şok Diyet

3 Günlük Şok Diyet

Zayıflamak isteyen herkes farklı farklı diyet listelerini inceliyor. Peki bu diyet diyet listeleri nasıl yapılıyor? 3 günlük şok diyet uygulaması nasıl olur?

Önemli uyarı: Kilo verme hızı ve verilen kilolar kişiden kişiye, yaş, cinsiyet mevcut kilo gibi durumlara göre değişiklik gösterir. Şok diyetler yapılması tavsiye edilmeyen diyetlerdir. Kısa sürede kilo vermek yerine uzun süren diyetler ile sağlıklı ve kalıcı bir şekilde kilo vermek en doğru yoldur.

Kısa sürede zayıflamak isteyen kişilere özel 3 günlük şok diyet detayları veriliyor. Eğer siz de bu listeye göre hareket ederseniz, kısa sürede kilo vermenin avantajını elde edebilirsiniz. Sizin için detaylı şekilde liste verilecektir. Her gün için ne yiyeceğiniz belli olması, gün içindeki öğünlerinizin belirlenmesi son derece önemli. Bu diyet sayesinde 3 günde 3 kilo vermek fırsatını elde edeceğinizi unutmayın. Bol su tüketiminin olması, diyet listesinin eksiksiz şekilde uygulanmasının yanındaki diğer ve kesin şarttır. Bu şartları sağlamanız durumunda, sorun yaşamadan kilo vermeye başlayacaksınız. Peki uygulamalar nasıl olacak?

Şok Diyet

Uzun süren diyetler size göre değil mi? Haftalık ya da aylık olarak yapılan programlar ile uygulamada güçlük yaşanabilir. Ancak üç günlük diyet sayesinde şok etkisi yaratarak, vücudunuzun metabolik hızının artmasını sağlayabilirsiniz. Bu sayede son derece hızlı şeklide kilo vereceksiniz. Şok diyet uygulaması nasıl olur? Hangi gün hangi gıdayı tüketerek zayıflamak üzere hareket geçmelisiniz. Aşağıda verilen detayları uygulayarak, siz de kısa sürede fazla kilolarınızdan kurtulmanın tadını çıkaracaksınız.

Diyetin 1.günü;

Sabah – öğle – akşam şeklinde gıdalarınız belirleniyor. Bu üç aşamada günü tamamlıyorsunuz. İlk olarak sabah yemeniz gereken bir dilim tam buğday ekmeği var. Bir adet haşlanmış yumurta ile protein alacaksınız. Beraberinde 1 bardak çay içebilirsiniz. Çayın mutlaka şekersiz olması gerekiyor. Diyetinizin birinci gününün sabahı bu şekilde tamamlanıyor. Öğlende yemeniz gereken bir porsiyon az yağlı ya da yağsız sebze yemeği olabilir. Yanında bir kase yoğurt tüketebilirsiniz. Akşam yemeğiniz ise bir kase sebze çorbası ile başlayacak. Ardından bir büyük kase bol yeşillikli salata tüketebilirsiniz. Salata içinde bol yağ  – sos olmamasına dikkat etmelisiniz.

Diyetin 2.günü;

Birinci gününü tamamladığınız diyetinizde 3.güne geçeceksiniz. 3 günlük şok diyet için ikinci günde son derece programlı şekilde devam ediyor. Sabah uyandığınızda bir dilim buğday ekmeği ile 2 dilim beyaz peynir yiyebilirsiniz. Bir bardak çay yine olacaktır. Aynı şekilde bardak çayın şekersiz olması unutulmamalı. 100 gram kırmızı et ve 1 büyük kase yeşillikli salata, diyetinizin ikinci gününde öğle yemeği için belirlenmiş olan üründür. Akşam yemeği için tüketmeniz gereken 1 porsiyon haşlanmış sebze var. Sebze seçimi size bırakılıyor. Karnabahar, brokoli gibi gıdalar olabilir.

Diyetin 3.günü;

Diyetinizin 3.günü sabaha bir su bardağı az yağlı süt ile başlıyorsunuz. Bunun yanında bir adet haşlanmış yumurta da yiyebilirsiniz. Bir bardak şekersiz çay ile diyetinizin 3.gününün sabah kahvaltısı tamamlanıyor. Öğle yemeğinde ise 1 kase sebze çorbası içebilirsiniz. Yanında bir büyük kase bol yeşili olan bir salata yenebilir. Akşam yemeğinde 200 gr ızgara balık olacak. Bir büyük kase bol yeşili olan salata uygundur.

Gün içinde yemeniz gereken gıdaların nasıl olması gerektiği verilmiştir. Şok diyet ile bu şekilde zayıflamaya çalışacaksınız. Uzun süreli diyetler bana göre değil diyen kişiler için direkt olarak bu diyet önerilir. Ara öğünlerde kişilerin şekersiz yeşil çay tüketimi uygun olur. Bunu bilerek, çay tüketimini dengeli şekilde sağlayabilirsiniz. Ayrıca zayıflamanın en önemli yolu olan bol su tüketimi de verilmiş olan diyet listesi sırasında unutulmamalıdır. Kişinin açlık hissini bastırması için bol su tüketiminin olmasına dikkat etmesi önerilir.

Şok Zayıflama

Verilen diyet listesi ile kısa sürede zayıflamak mümkün oluyor. 3 günde yapılan diyette vücut şoklanıyor. Alınan kalorinin bir anda azalmış olması, atak döneminde kilo verilmesinin hızlanmasını sağlıyor. Bunu bilerek, hızlı ve kolay şekilde kilo vermek için diyeti uygulayabilirsiniz.

  • Bol Su Tüketimi: Diyetin önemli bir şartının zayıflamak için bolca su tüketmek olduğunu bilmelisiniz. Gün içinde açlık hissi olduğunda su içerek, diyetin daha da etkili hale gelmesini sağlayabilirsiniz.
  • Yeşil Çay Tüketimi: Diyet listesinde aynı zamanda yer almasa da yeşil çayın önemi de vurgulanmıştır. Kişi su tüketiminin yanında, zaman zaman ara öğün olarak yeşil çay tüketmeyi de deneyebilir. Çok daha kolay şekilde zayıflamak mümkün olacaktır.

Şok zayıflama önerisi ile siz de kısa sürede fazla kilolarınızdan kurtulmayı sağlayabilirsiniz. Verilen şok diyet listesini uygulayarak zayıflama şansınız olacaktır.

256 Görüntülenme

Makalemizi Nasıl Buldunuz?

Lütfen Ne Kadar Sevdiğinizi Gösterin

Ortalama Puan / 5. Oy Sayısı:

Çok Şanslısın Senden Önce Kimse Bu Makaleye Puan Vermemiş. İlk SEN OL!

Okumaya Devam Et
Yorumlar İçin Tıkla

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir